שילובים מקובלים

שילובים מקובלים של צמיג קדמי ואחורי

שילוב בין סוגים ורוחבים שונים של צמיגי אופני שטח בגלגל הקדמי והאחורי הוא גישה מקובלת שמטרתה לשפר את ביצועי הרכיבה ולהתאים אותם לצרכים ולתנאים הספציפיים של הרוכב. הנה כמה סיבות עיקריות לכך:

01

אופטימיזציה של אחיזה ושליטה קדמית

צמיג רחב ועם זיזים בולטים יותר בגלגל הקדמי:

  • מספק אחיזה טובה יותר במיוחד בפניות ובתנאי שטח רכים.
  • מאפשר שליטה מוגברת על הכיוון ומקטין את הסיכון להחלקה.
  • מתאים במיוחד למסלולים טכניים שבהם השליטה בגלגל הקדמי היא קריטית.

02

יעילות דחיפה וגלגול אחורית

צמיג צר ועם פרופיל חלק יותר בגלגל האחורי:

  • מפחית את התנגדות הגלגול ומגביר את היעילות הדיווש.
  • מספק דחיפה טובה יותר קדימה, מה שחשוב בעליות ובקטעי רכיבה ישרים.
  • מתאים לשטח קשיח או לתנאי רכיבה יבשים.

03

התאמה לדרישות שונות בין
הקדמי לאחורי

  • הגלגל הקדמי מתמקד בשליטה ואחיזה בתנאי שטח מגוונים.
  • הגלגל האחורי מתמקד בהנעה ועמידות, מכיוון שהוא נושא יותר משקל (משקל הרוכב והכוח שמופעל בדיווש).

04

הפחתת משקל ושיפור נוחות

  • צמיג צר יותר מאחור עשוי להפחית משקל כולל של האופניים, מה שמשפר את יכולת התמרון.
  • בחירה בצמיגים רחבים יותר מלפנים משפרת את ספיגת המהמורות ומגבירה את הנוחות ברכיבה.

05

התאמה לתנאי שטח משתנים

בתנאי שטח מאתגרים במיוחד, כמו שבילים רטובים או בוציים, שילוב בין צמיגים רחבים וצרי זיזים מאפשר איזון בין אחיזה טובה לשליטה יעילה.

יתרונות השיטה

השילוב מאפשר לרוכבים ליהנות מהמקסימום בשני העולמות: אחיזה ושליטה בקדמי, יעילות ומהירות באחורי. זהו פתרון חכם שמותאם לצרכים משתנים בתנאי רכיבה מגוונים.

שילובים מקובלים לצמיגי Wolfpack MTB הרים/שטח
בהתאם לסגנון הרכיבה

Enduro

צמיג קדמי

צמיג אחורי

מהירות גלגול

שליטה בפניות

אחיזת בלימה

תוואי בוץ

תוואי יבש

Trail

צמיג קדמי

צמיג אחורי

מהירות גלגול

שליטה בפניות

אחיזת בלימה

תוואי בוץ

תוואי יבש

Cross Country XC

צמיג קדמי

צמיג אחורי

מהירות גלגול

שליטה בפניות

אחיזת בלימה

תוואי בוץ

תוואי יבש

Marathon

צמיג קדמי

צמיג אחורי

מהירות גלגול

שליטה בפניות

אחיזת בלימה

תוואי בוץ

תוואי יבש

דילוג לתוכן